NAŠE USLUGE

Sõrmuse suurus on sama oluline nagu sõrmus ise. Kaunis ja mugav istuvus muudab elegantse sõrmuse veelgi paremaks. GLAMIRA ei anna alla enne, kui sa oled rahul kõigi osadega ning seetõttu pakume tasuta suuruse muutmist nii sinu graveerimata kui graveeritud sõrmusele, seda ühe korra täiesti tasuta 60 päeva jooksul pärast oma tellimuse kättesaamist.

Lisainfo jaoks loe meie tagastustingimusi, klõpsates siia. Kui sa vajad abi, võta julgelt ühendust meie klienditeenindusega, saates kirja aadressile klienditeenindus@glamira.ee või helistades meile numbrile 00372 880 7800. Meie tiim aitab sind meeleldi!

Tee intiimne ja personaalne kingitus tänu tasuta graveerimisele ning jäädvusta kingitus igaveseks sentimentaalse väärtusena. Pane teda tundma erilise ja eksklusiivsena - just nagu tema sõrmus.

GLAMIRA graveerib su sõrmuse tasuta, kui sa valid selle valiku ostu tegemise ajal. Sa saad valida nelja erineva kirjatüübi vahel ja võid kasutada ka erilisi sümboleid nagu näiteks südameid või lõpmatusemärki. Sa saad maksimaalselt kasutada 25 tähemärki - selle hulgas on tühikud, sümbolid ja tähed.

Kui sa oled juba ostnud sõrmuse graveeringuta ja sooviksid selle lisada hiljem, võid sõrmuse saata meile graveerimiseks. Sõrmuse graveerimine maksab 4€ ühe tähemärgi kohta. Vaata meie tagastustingimusi lisainfo jaoks.

Palun ära graveeri oma sõrmust kolmanda poole nagu mõne teise juveliiri või kellegi teise juures peale GLAMIRA, kuna see tühistab su eluaegse garantii.

GLAMIRA eristub teistest oma atraktiivse eluaegse garantiiga. Abielu- või kihlasõrmus on mõeldud terveks eluks, seega tahame veenduda, et sa saaksid parima kvaliteediga toote, millel on võrratu garantii. Eluaegne garantii kehtib kõikidele GLAMIRA ehetele, sest me tunneme end oma toodete kvaliteedi suhtes enesekindlalt. Kui tootel peaks esinema defekt, vaatab GLAMIRA toote üle ja parandab vea meeleldi. Vaata meie tagastustingimusi lisainfo jaoks.

Ehted on õrnad ja vajavad saatmise ajal erilist hoolt. GLAMIRA pakub kõikidele tellimustele täiendavat kindlustatud saatmist, et kaitsta tellimust kadumise või kahjustumise eest. Kui tellimus lahkub meie juurest, saad sa jälgimiskoodi, millega jälgida oma saadetist.

Soovitame kohe pärast paki saamist selle sisu kontrollida, veendumaks, et pakk pole kahjustada saanud. Kui sa avastad, et pakk on kahjustada saanud, esita palun kahjunõue ja ära võta saadetist vastu.

Kui sa ei ole oma tellimusega rahul, võid sa esitada GLAMIRAle tagastusnõude, palumaks raha tagastust, suuruse muutmist, graveerimist või parandamist. Esita tagastusvorm, mille saab täita vaid paari lihtsa hiireklõpsuga. Prindi see välja ja saada see koos tootega meile. Kui tagastusvorm on esitatud, saad sa e-posti teel juhised, kuidas tagastusega edasi toimida. Palun loe läbi meie tagastustingimused enne toote tagasi saatmist.

GLAMIRA teab, kui hinnaline on sinu jaoks eriline elusündmus ning kuivõrd olulised on pisidetailid, mistõttu saadetakse sulle sinu ostuga koos stiilne tasuta kinkekarp.

2012. aastal alustasime omaenda toodete disainimise ja väljatöötamisega. Rahvusvahelisele turule minemiseks oli oluline, et looksime erilise majasisese gemoloogide tiimi, kelle abil pakkuda professionaalset teenust ja tagada kõrgeim kvaliteet. Meie gemoloogiaeksperdid valivad käsitsi välja iga kalliskivi, mida me kasutame ehetes ning nad veenduvad, et kalliskivi vastab kvaliteedistandarditele, mida me alati pakume.

GLAMIRA teab, kui oluline on iga pisidetail, kui eriline elusündmus on peatselt toimumas. Sõrmuse suurus on sama oluline nagu sõrmus ise ning GLAMIRA toetab sind just siis, kui vajad seda kõige rohkem.

Sa võid tellida meilt tasuta sõrmuse suuruse määraja klõpsates siia või saates meile e-kirja aadressile klienditeenindus@glamira.ee märkides kirja oma nime ning saates kirja teemaga "Telli tasuta sõrmuse suuruse määraja". Sa saad tellida tasuta sõrmuse suuruse määraja ka iga tootelehe kaudu - hinnasektsiooni all on väike tekst: "LEIA OMA SÕRMUSE SUURUS".

GLAMIRA eksperdid aitavad sul teha otsuse sinu erilise elusündmuse jaoks. Anna meile teada, kui sa sooviksid kuulda soovitusi ning meie kogenud professionaalid aitavad sind meeleldi! Eksperdiga konsulteerimine võib olla kasulik, kuna see aitab sul välja selgitada sobiva hinnavahemiku, sündmuse ja ehtetüübi. Professionaalid võtavad arvesse iga pisiasja ja jagavad sinuga oma mõtteid. Päringu saatmiseks klõpsa siia, see võtab aega vaid paar minutit.

Kuidas lunastada sooduskupong

Kupongide võitmiseks võta osa meie uudiskirja kampaaniatest või osale Facebooki võistlustes.

Kupongi lunastamine

- Ühe tellimuse kohta saab lunastada vaid ühe kupongi.

- Kupongi saab lunastada ainult enne tellimuse lõpetamist.

- Kupongi ei saa vahetada rahaks.

Kestvus

- Kingikupongid kehtivad piiratud aja. Kehtivusaeg on märgitud kupongil või vastavas kampaanias.

Tagastused

- Üldiselt on võimalik tagastada ka tooted, mis osteti kupongiga.

- Kui sa soovid mingil põhjusel tagastada kupongiga ostetud toote, saadetakse sulle vastavas summas krediiti Glamira kliendikontole.

Kupongid ja hinnakampaaniad

- Meil on terve aasta vältel erinevaid hinnakampaaniaid.