Saatmistingimused

Saatmise hind ja tarneaeg

Tavaline saatmine ehk standardsaatmine on tasuta. GLAMIRA ei kata saatmiskulusid tagastatavate toodete puhul.

Ostlemise ajal näidatakse sulle eeldatavat tarneaega. Pane tähele, et eeldatav tarneaeg ei ole sinu tellimuse garanteeritud tarneaeg. Seda arvutatakse automaatselt, vastavalt sellele, kui kaua läheb aega sinu tellimuse töötlemise, tootmise ja saatmisprotsessiga ning milline on tarneaadress.

Eeldatava tarneaja aluseks on tarne pealinna. Palun arvesta pisut pikema ajaga, kui tarne peaks toimuma väljaspool pealinna. GLAMIRA ei vastuta selle eest, kui saatmine hilineb väljaspool pealinna asuvatesse regioonidesse, kus postiteenuseid pakutakse teatud graafiku järgi või kui aadress asub mandrist kaugemal.

Kiirema tarne jaoks võid sa valida Express saatmise või Premium saatmise. Need valikud kiirendavad ainult sinu tellimuse töötlemise ja tootmise aega võrreldes tavalise tarnega. Need ei garanteeri konkreetset tarneaega. Juhul, kui makse sooritatakse pangaülekandega või kui makse ei lähe kohe läbi, arvutatakse eeldatavat tarneaega sellest päevast, mil makse laekus. GLAMIRA ei võta vastutust ega tagasta saatmiskulu sellise viivituse korral.

Kindlustatud saatmine

Sinu tellimuse toimetab kohale DHL. Saatmisaeg võib varieeruda vastavalt sinu tarneaadressile. Sulle antakse teada, kui pakk lahkub meie juurest ning sulle saadetakse jälgimiskood sellele e-posti aadressile, mida sa kasutasid ostu ajal. Kõik meie pakid on saatmise ajal kindlustatud. Palun veendu, et sul on võimalik pakk vastu võtta selle saabumise ajal. GLAMIRA ei võta vastutust kaotatud või varastatud pakkide eest pärast nende kohaletoimetamist. Kui sinu pakk saadeti tagasi, kuna sa polnud saadaval paki vastuvõtmiseks, on GLAMIRA-l õigus küsida kliendilt uuesti saatmise tasu.

Kui sa ei ole jälgimiskoodi saanud, palun vaata ka oma postkasti rämpskausta. Kui sa ei tea oma jälgimisnumbrit või paki staatus pole mitu päeva muutunud tarnija kodulehel, võta ühendust meie klienditeenindusega, et me saaksime asja lähemalt uurida. Probleemide korral võtab GLAMIRA ühendust tarnijaga, et lahendada mure kiiresti ja võimalikult murevabalt sinu jaoks.

Palun kontrolli oma pakki enne selle vastuvõtmist. Kui su pakk on kahjustada saanud tarne ajal, ära võta seda vastu ja esita tarnijale koheselt nõue.

Tarneaadress

Iga GLAMIRA pood on riigispetsiifiline ning teise riiki tellimuse toimetamine pole võimalik.

Tarnet saab teostada ainult füüsilistele kodustele või kontoriaadressitele. Kui tellimus tuleb kohaletoimetada mujale kui arvel olevale aadressile, veendu, et sinu krediitkaardihaldajal või pangal oleks see alternatiivne tarneaadress, vältimaks tellimuse töötlemisega seotud viivitusi.

Sinu turvalisuse jaoks ei saa tarneaadressit ega arvel olevat aadressit muuta pärast tellimuse esitamist. Kui sa ei ole kättesaadav sellel aadressil tarneajal, võta ühendust meie klienditeenindusega, et kontrollida, kas on võimalik tarne edasi lükata hilisemale kuupäevale.

Tarne väljaspool mandrit

Kui sinu tarneaadress asub väljaspool mandrit, pea meeles, et sellega võivad kaasneda lisakulud. GLAMIRA ei võta vastutust lisakulude eest ega ei tagasta lisakulude summasid, mis võivad tekkida paki saatmisel.