10% SOODUSTUS KÕIKIDEL ÜLE 500€ TELLIMUSTEL 10% SOODUSTUS KÕIKIDEL ÜLE 500€ TELLIMUSTEL

  Tasuta saatmine

  60 päeva tagastusõigus

 
   

TAGASTUSPOLIITIKA JA GARANTII

Uuendatud 20. oktoober 2017

Me oleme pühendunud 100% kliendirahulolule ning pakume GLAMIRA-s oma klientidele kõrgkvaliteetseid tooteid. Kui sa pole mingil põhjusel rahul oma ostuga, võid sa tagastada oma graveeritud või graveerimata toote originaalpakendis 60 päeva jooksul pärast toote kättesaamist, võttes arvesse, et su toode vastab tagastusnõudmistele.

Graveeritudtoodete tagastus on saadaval ainult toodetele, mis on ostetud alates 20. oktoober 2017, tingimusel, et tootepakend pole avatud. Lisainfo jaoks vaata allpool olevat tagastuste sektsiooni.

Palun loe seda lehte hoolikalt enne, kui oma toote tagastad.

Oluline märkus: Graveeritud tooteid saab tagastada üksnes poekrediidi vastu, mitte rahatagastuse vastu. Poekrediit võimaldab sul teha GLAMIRAs uue tellimuse oma algse tellimuse summa ulatuses. Graveerimata tooteid saab tagastada vastavalt sinu soovile kas raha tagastuse või poe krediidi vastu.

GARANTII

GLAMIRA ehted on loodud ülima hoolega ja kvaliteetsetest materjalidest, mistõttu oleme enesekindlad ja pakume heldeid tagastus- ning garantiitingimusi.

Kõikidel GLAMIRA toodetel on eluaegne tootjapoolne garantii. Juhul, kui tootel on tootmisdefekt, parandab GLAMIRA meeleldi su toote täiesti tasuta, eeldades, et toode vastab eluaegse garantii tingimustele.

Kõiki parandussoove inspekteeritakse meie kvaliteeditiimi poolt enne, kui nõudega edasi tegeldakse. Kui kvaliteeditiim peaks tuvastama, et kahju pole tekkinud tootmisvea tõttu, anname sellest sulle teada ning anname teada, kas GLAMIRA saab pakkuda teatud tasu eest parandusteenuseid.

Tasuta eluaegne garantii on saadaval ainult toodetele, mis on ostetud alates 1. juunist 2017. Toodetele, mis on ostetud enne seda kuupäeva, kehtib 2-aastane garantii alates tellimuse kättesaamise kuupäevast.

Eluaegse garantii ja parandustööde tingimused

1. Garantii kehtib ainult tootmisvigade puhul ning ei kata vigu ja kahjusid, mis on põhjustatud õnnetuse, väärkasutuse, kaotamise, autoriseerimata kasutuse või normaalse kulumise tõttu.

2. Garantii kaotab kehtivuse juhul, kui toodet on modifitseeritud ükskõik millisel moel, olgu selleks graveerimine, suuruse muutmine või parandamine, mõne kolmanda poole poolt, kes pole GLAMIRA.

3. Kui ükskõik milline ehte osa (näiteks kivi, ahel, klõps jne) kukub küljest, tuleks see tagastada üheskoos kõikide osakestega enne igasuguseid parandamiskatseid. GLAMIRA ei vastuta kadunud osakeste ega kivide eest.

4. Eluaegset garantiid ei saa üle kanda kolmandale poolele.

Tootjapoolne garantii ei kata järgnevat:

  • Värvi muutumine kemikaalide, meigitoodete, basseinide, mullivannide või vanniskäimise tõttu
  • Kriimud, mõlgid või pragunemised üldise loomuliku kulumise või väärkasutuse tõttu.
  • Paindunud, murdunud või kulunud haarad, mistõttu kivi välja kukub või kaob, hooletuse või muu kahjustamise tõttu
  • Kadunud või varastatud kivi(d)
  • Tooted, mida on vääralt kasutatud või mis on kulunud igapäevasest normaalsest kulumisest märkimisväärselt rohkem.

Pane tähele, et järgnevad probleemid on toote omadused ning neid ei saa võtta kui defekte:

  • Õrnad ebakorrapärasused ja varieeruvused juveliiritöös
  • Metalli või kalliskivide looduslikud omadused (nagu värv, sisemised ebatäiused jne)

TAGASTUSED

Sa võid tagastada oma toote GLAMIRAle ja saada raha tagasi, paluda suuruse muutmist, graveerimist või parandamist. Kõik, mida me palume, on see, et sa täidaksid tagastusvormi ja paneksid väljaprinditud koopia oma tagastuspaki sisse.

Selleks, et tagastustoiming oleks kiire ja lihtne, veendu, et sa valid õige tagastusliigi ja täidaksid ankeedil kõik nõutud väljad. Sinu tagastusnõuet ei töödelda ilma nõutud infota.

Pärast seda, kui sa oled saatnud ankeedi, saadetakse sulle e-posti teel kinnituskiri, kus on tagastusaadress ja ankeedi koopia. Palun trüki see välja ja pane see tagastuspaki sisse. Pane tähele, et sinu tagastussoovi töödeldakse vastavalt infole, mille oled esitanud internetis. Arvesse ei võeta ühtegi käsitsi kirjutatud infot, mis on kirjutatud prinditud tagastusvormi peale.

Paki tooted enne saatmist turvaliselt. Soovitame saata toote kindlustatud ja jälgimiskoodiga saatmisviisi vahendusel. GLAMIRA ei vastuta toote teekonna jooksul tekkinud kaotuse ega kahju eest.

GLAMIRA ei hüvita tagastuste saatmiskulusid ning need kulud jäävad kliendi kanda.

Palun saada tagastused aadressile:

GLMR EOOD
European Trade Center, Build. C, Floor I
115L Tsarigradsko
Shose Blvd.
Sofia 1784, Bulgaria

Kui me oleme su paki kätte saanud, võib minna sinu tagastusnõude töötlemisega 2-4 tööpäeva. Pane tähele, et kõiki tagastusi inspekteerib meie kvaliteeditiim enne, kui nõuet töödeldakse ning olenevalt su tagastusjuhistest võivad rakenduda lisakulud. Kui su toode on üle vaadatud ning rakenduksid lisakulud, antakse sulle sellest eelnevalt teada ning enne ei hakata nõuet edasi töötlema.

Kui sul on küsimusi, võta julgelt ühendust meie klienditeenindusega e-posti aadressil klienditeenindus@glamira.ee või telefonitsi numbril 880 7800. Meie klienditeenindus aitab sind meeleldi.

Palun loe alljärgnevat infot hoolikalt enne, kui saadad oma toote raha tagastuseks, graveerimiseks, suuruse muutmiseks või parandusnõudeks.

RAHA TAGASTUSNÕUE

Täieliku rahatagastuse jaoks peab su tagastus vastama kõikidele nõudmistele:

  • Toode pole kulunud ning see ei viita mitte mingil viisil kasutusele, sealhulgas ei ole tootel näha kriimustusi, plekke, mõlke ega muid vigu.
  • Originaalpakend on suletud ning seda pole eemaldatud. (Kõik graveerimata ja graveeritud tooted saadetakse musta nööri otsas rippuva sildiga. Veendu, et see ei oleks eemaldatud.)
  • Sinu tagastuspakis on kõik lisatooted nagu näiteks originaalne kinkekarp, sertifikaadid ja muud promotooted.
  • Toodet pole eelnevalt modifitseeritud ega selle suurust muudetud.
  • Toode pole eritellimus, mis on spetsiaalselt disainitud ja/või toodetud kliendi täpsustuste järgi.
  • Toode ei sisalda teemante, mis on ostetud osana GIA sertifikaadist.
  • Toode on tagastatud GLAMIRA-le 60 päeva jooksul alates toote kättesaamisest.

Raha tagastus tehakse originaalsele makseviisile, ent saatmiskulusid ei hüvitata. Pea meeles, et raha tagastus võib võtta aega kuni 10 tööpäeva, sõltuvalt sinu pangast või krediitkaardi väljastajast.

Oluline märkus: Graveeritud tooteid saab tagastada üksnes poekrediidi vastu, mitte rahatagastuse vastu. Poekrediit võimaldab sul teha GLAMIRAs uue tellimuse oma algse tellimuse summa ulatuses. Graveerimata tooteid saab tagastada vastavalt sinu soovile kas raha tagastuse või poe krediidi vastu.

Tooted, mis on ostetud poekrediidiga, saab tagastada üksnes poekrediidi vastu ning nende puhul ei rakendata raha tagastust. Poekrediiti ei saa konverteerida rahaks, kanda üle kellelegi teisele ega kasutada teenuste nagu ekspress-saatmise või suuruse muutmise eest tasumiseks.

GRAVEERIMINE

Kui sa tellisid oma toote graveeringuta ja otsustad hiljem, et sooviksid lasta selle graveerida, teeme seda meeleldi väikese £4 lisatasu eest, lisaks £4 saatmiskulule.

Toote graveerimisele saatmise jaoks täida tagastusvorm ning järgi samme, mida on selgitatud "TAGASTUSED" sektsioonis. Veendu, et sa saadaksid toote graveerimisele ilmalisatoodete nagu kinkekarbi või sertifikaadita, kuna neid tooteid ei tagastata sulle pärast graveerimisprotsessi.

Toote graveerimine ei tühista eluaegset garantiid. Väldi toote graveerimist kolmanda poole nagu teise juveliiri või kellegi teise poolt, kes pole GLAMIRA, kuna see tühistab eluaegse garantii. Pea meeles, et sõltuvalt tootest võib graveerimine aega võtta kuni 25 tööpäeva.

SUURUSE MUUTMINE

GLAMIRA muudab meeleldi su graveerimata või graveeritud sõrmuse suurust ühe korra täiesti tasuta esimese 60 päeva jooksul alates toote ostupäevast. Kohandatud või muudetud tooted (eritellimused, mis on disainitud ja/või toodetud kliendi soovi järgi) ei ole saadaval tasuta suuruse muutmise jaoks.

Pane tähele, et sõrmuste suurust saab muuta ainult selles suurusvahemikus, mis on välja toodud GLAMIRA veebilehel. Personaliseeritud disainiga sõrmused (eritellimused, mis on disainitud ja/või toodetud kliendi isiklike soovide järgi) ei kuulu tasuta suuruse muutmise alla.

Suuruse muutmise protsess on mõeldud üksnes sõrmuse suuruse muutmiseks. Sõrmuse laiust või paksust pole võimalik muuta.

Väldi toote suuruse muutmist kolmanda poole nagu teise juveliiri või kellegi teise poolt, kes pole GLAMIRA, kuna see tühistab eluaegse garantii.

Suuruse muutmine võib sõltuvalt tootest võtta aega kuni 25 tööpäeva ning muudetud suurusega sõrmuse eest ei saa enam raha tagasi.

PARANDAMINE

Toote parandamisele saatmise jaoks täida tagastusvorm ning järgi samme, mida on selgitatud "TAGASTUSED" sektsioonis. Veendu, et sa saadaksid toote parandusele ilma lisatoodete nagu kinkekarbi või sertifikaadita, kuna neid tooteid ei tagastata sulle pärast parandamisprotsessi.

Pea meeles, et sõltuvalt tootest võib parandustöö aega võtta kuni 25 tööpäeva.