Laadin...

TAGASTUSPOLIITIKA JA GARANTII

Kui te pole mingil põhjusel rahul oma ostuga, võite tagastada oma graveeritud või graveerimata toote originaalpakendis 60 päeva jooksul pärast toote kättesaamist, võttes arvesse, et teie toode vastab tagastusnõudmistele.

Raha tagastamine rakendub ainult sellistele graveeritud toodetele, mis osteti pärast 21. august 2020. Lisainfo jaoks tutvuge palun lähemalt tagastuse tingimustega.

Palun lugege seda lehte hoolikalt enne, kui oma toote tagastad.

GARANTII

GLAMIRA ehted on loodud ülima hoolega ja kvaliteetsetest materjalidest, mistõttu oleme enesekindlad ja pakume heldeid tagastus- ning garantiitingimusi.

Kõikidel GLAMIRA toodetel on eluaegne tootjapoolne garantii. Juhul, kui tootel on tootmisdefekt, parandab GLAMIRA meeleldi teie toote täiesti tasuta, eeldades, et toode vastab eluaegse garantii tingimustele.

Kõiki parandussoove inspekteeritakse meie kvaliteeditiimi poolt enne, kui nõudega edasi tegeletakse. Kui kvaliteeditiim peaks tuvastama, et kahju pole tekkinud tootmisvea tõttu anname sellest teile teada ning teavitame kas GLAMIRA saab pakkuda tasu eest parandusteenuseid.

Tasuta eluaegne garantii on saadaval ainult toodetele, mis on ostetud alates 1. juunist 2017. Toodetele, mis on ostetud enne seda kuupäeva, kehtib 2-aastane garantii alates tellimuse kättesaamise kuupäevast.

Eluaegse garantii ja parandustööde tingimused

1. Garantii kehtib ainult tootmisvigade puhul ning ei kata vigu ja kahjusid, mis on põhjustatud õnnetuse, väärkasutuse, kaotamise, autoriseerimata kasutuse või normaalse kulumise tõttu.

2. Garantii kaotab kehtivuse juhul, kui toodet on modifitseeritud ükskõik millisel moel, olgu selleks graveerimine, suuruse muutmine või parandamine, mõne kolmanda poole poolt, kes pole GLAMIRA.

3. Kui ükskõik milline ehte osa (näiteks kivi, ahel, klõps jne) kukub küljest, tuleks see tagastada üheskoos kõikide osakestega enne igasuguseid parandamiskatseid. GLAMIRA ei vastuta kadunud osakeste ega kivide eest.

4. Eluaegset garantiid ei saa üle kanda kolmandale poolele.

Tootjapoolne garantii ei kata järgnevat:

  • Värvi muutumine kemikaalide, meigitoodete, basseinide, mullivannide või vanniskäimise tõttu
  • Kriimud, mõlgid või pragunemised üldise loomuliku kulumise või väärkasutuse tõttu.
  • Paindunud, murdunud või kulunud haarad, mistõttu kivi välja kukub või kaob, hooletuse või muu kahjustamise tõttu
  • Kadunud või varastatud kivi(d)
  • Tooted, mida on vääralt kasutatud või mis on kulunud igapäevasest normaalsest kulumisest märkimisväärselt rohkem.

Pane tähele, et järgnevad probleemid on toote omadused ning neid ei saa võtta kui defekte:

  • Õrnad ebakorrapärasused ja varieeruvused juveliiritöös
  • Metalli või kalliskivide looduslikud omadused (nagu värv, sisemised ebatäiused jne)

TAGASTUSED

Võite tagastada oma toote GLAMIRAle ja saada raha tagasi, paluda suuruse muutmist, graveerimist või parandamist. Kõik, mida me palume, on see, et täidaksite tagastusvormi ja paneksite väljaprinditud koopia oma tagastuspaki sisse.

Selleks, et tagastustoiming oleks kiire ja lihtne, veenduge, et valisite õige tagastusliigi ning olete täitnud ankeedil kõik nõutud väljad. Teie tagastusnõuet ei töödelda ilma nõutud infota.

Pärast seda kui olete saatnud ankeedi saadetakse teile e-posti teel kinnituskiri, kus on tagastusaadress ja ankeedi koopia. Palun trükkige see välja ja pange tagastuspaki sisse. Pange tähele, et teie tagastussoov töödeldakse vastavalt infole, mille olete esitanud internetis. Arvesse ei võeta ühtegi käsitsi kirjutatud infot, mis on kirjutatud prinditud tagastusvormi peale.

Paki tooted enne saatmist turvaliselt. Soovitame saata toote kindlustatud ja jälgimiskoodiga saatmisviisi vahendusel. GLAMIRA ei vastuta toote teekonna jooksul tekkinud kaotuse ega kahju eest.

GLAMIRA ei hüvita tagastuste saatmiskulusid ning need kulud jäävad kliendi kanda.

Palun saatke tagastused aadressile:

GLMR EOOD
bul. Andrey Lyapchev №1A
Sofia 1756, Bulgaria

Kui oleme teie paki kätte saanud, võib minna tagastusnõude töötlemisega 2-4 tööpäeva. Pange tähele, et kõiki tagastusi inspekteerib meie kvaliteeditiim enne, kui nõuet töödeldakse ning olenevalt teie tagastusjuhistest võivad rakenduda lisakulud. Kui toode on üle vaadatud ning rakenduksid lisakulud, antakse teile sellest eelnevalt teada ning enne ei hakata nõuet edasi töötlema.

Kui teil on küsimusi, võtke julgelt ühendust meie klienditeenindusega e-posti aadressil klienditeenindus@glamira.ee või telefonitsi numbril 880 7800. Meie klienditeenindus aitab teid meeleldi.

Palun luguge alljärgnevat infot hoolikalt enne, kui saadate oma toote raha tagastuseks, graveerimiseks, suuruse muutmiseks või parandusnõudeks.

RAHA TAGASTUSNÕUE

Täieliku rahatagastuse jaoks peab teie tagastus vastama kõikidele nõudmistele:

  • Toode pole kulunud ning see ei viita mitte mingil viisil kasutusele, sealhulgas ei ole tootel näha kriimustusi, plekke, mõlke ega muid vigu.
  • Originaalpakend on suletud ning seda pole eemaldatud. (Kõik graveerimata ja graveeritud tooted saadetakse musta nööri otsas rippuva sildiga. Veendu, et see ei oleks eemaldatud.)
  • Sinu tagastuspakis on kõik lisatooted nagu näiteks originaalne kinkekarp, sertifikaadid ja muud promotooted.
  • Toodet pole eelnevalt modifitseeritud ega selle suurust muudetud.
  • Toode ei sisalda teemante, mis on ostetud osana GIA sertifikaadist.
  • Toode on tagastatud GLAMIRA-le 60 päeva jooksul alates toote kättesaamisest.

Raha tagastus tehakse originaalsele makseviisile, ent saatmiskulusid ei hüvitata. Pidage meeles, et raha tagastus võib võtta aega kuni 10 tööpäeva, sõltuvalt teie pangast või krediitkaardi väljastajast.

Tooted, mis on ostetud poekrediidiga, saab tagastada üksnes poekrediidi vastu ning nende puhul ei rakendata raha tagastust. Poekrediiti ei saa konverteerida rahaks, kanda üle kellelegi teisele ega kasutada teenuste nagu ekspress-saatmise või suuruse muutmise eest tasumiseks.

SUURUSE MUUTMINE

GLAMIRA muudab meeleldi teie graveerimata või graveeritud sõrmuse suurust ühe korra täiesti tasuta esimese 60 päeva jooksul alates toote ostupäevast. Kohandatud või muudetud tooted (eritellimused, mis on disainitud ja/või toodetud kliendi soovi järgi) ei ole saadaval tasuta suuruse muutmise jaoks.

Pange tähele, et sõrmuste suurust saab muuta ainult selles suurusvahemikus, mis on välja toodud GLAMIRA veebilehel. Personaliseeritud disainiga sõrmused (eritellimused, mis on disainitud ja/või toodetud kliendi isiklike soovide järgi) ei kuulu tasuta suuruse muutmise alla.

Suuruse muutmise protsess on mõeldud üksnes sõrmuse suuruse muutmiseks. Sõrmuse laiust või paksust pole võimalik muuta.

Väldi toote suuruse muutmist kolmanda poole nagu teise juveliiri või kellegi teise poolt, kes pole GLAMIRA, kuna see tühistab eluaegse garantii.

Suuruse muutmine võtab aega umbes 25 tööpäeva sõltuvalt tootest ning muudetud suurusega sõrmuse puhul ei rakendu tavaline tagastuspoliitika.

PARANDAMINE

Toote parandamisele saatmise jaoks täitke tagastusvorm ning järgige samme, mida on selgitatud "TAGASTUSED" sektsioonis. Veenduge, et saadaksite toote parandusele ilma lisatoodete nagu kinkekarbi või sertifikaadita, kuna neid tooteid ei tagastata pärast parandamisprotsessi.

Pidage silmas, et parandusprotsess võtab aega umbes 25 tööpäeva sõltuvalt tootest.