Laadin...

ELUAEGNE JUVEELIDE GARANTII JA PIKENDATUD KAITSELEPINGUD

Mis on eluaegne ehete garantii?

Eluaegne ehete garantii näitab, et toode on toodetud kõrgeimate kvaliteedistandardite kohaselt ning kõik võimalikud originaaldisaini või teostuse defektid kaetakse tootja poolt kogu eluea jooksul.

Mida eluaegne garantii katab?

- Vead toote algses disainis

- Vead kasutatud materjalides (nt sulami tüüp või värv)

- Tootmisest tulenevad funktsionaalsed vead

Mis on ehete kaitselepingud?

Ehete kaitselepingud on laiendatud teenuselepingud, mis pakuvad teile lisateenuseid, mida standartne eluaegne garantii ei kata. Need teenused hõlmavad lisaks eluaegsele garantiile ka teie ehete laiemat kaitset.

Mis vahe on ehete eluaegse garantii ja kaitselepingute vahel?

Igal GLAMIRA tootel on eluaegne garantiileping, mis hõlmab kõiki tootja defekte, kuid see ei kata toote tavapärast hooldust ja/või kahjustusi, mis tekivad tavapärase kulumise, väärkasutuse või õnnetusjuhtumite tagajärjel.

Kaitselepingud seevastu hõlmavad hooldusnõudeid või tavapärasest kulumisest, väärkasutusest või õnnetustest tulenevaid kahjustusi. Nende lepingute eest tuleb maksta lisatasu, olenevalt valitud katvuse valikust.

Mitut tüüpi kaitselepingud on saadaval?

Pakume kahte erineva katvusastmega kaitselepingut.

Kas kaitselepingu valimine on kohustuslik?

Ei, kaitselepingud ei ole kohustuslikud; Siiski võite valida ühe saadaolevatest valikutest, kui eelistate oma ehete laiendatud kaitset.

Mis vahe on laiendatud kaitselepingul ja laiendatud + kaitselepingul?

Kahe paketi erinevus seisneb pakutavate teenuste levialas. Laiendatud kaitseleping võimaldab teil saada hooldusteenuseid pärast 60-päevast tagastusperioodi, samas kui laiendatud kaitseleping+ pakub teile laiemaid hooldusteenuseid, sealhulgas reprodutseerimist ja kivide asendamist.

Mis on kaitselepingu maksumus?

Maksumus sõltub teie tootevalikust ja katte tasemest. Saate vaadata valitud lepingu maksumust ja lisada selle tellimusele ostukorvis.

Kas minu kaitseleping sisaldab tagasisaatmise tasu?

Jah see sisaldab. Kui tagastate toote oma kaitselepingu alusel hooldamisele, anname teile saadetise sildi ja te ei maksa tagasisaatmise eest.

Kuidas kaitselepingu kasutada?

Kõik, mida peate tegema, on järgima meie tavapärast tagastamisprotseduuri. Palun kirjeldage oma kaitseplaanis sisalduvat taotlust. Teie kaitseplaani liitumisleping on meie süsteemis saadaval ja teie toodet hooldatakse vastavalt.

Kuidas kaitselepingu uuendada?

Laiendatud kaitseleping on saadaval ainult valitud ajavahemikul ja seda ei saa uuendada.

Mida teha, kui otsustan oma toote tagastada ja raha tagasi saada?

Kui tagastate oma toote, mis vastab kõikidele tagastamistingimustele (tagastati 60 päeva jooksul alates tarnekuupäevast, algses kasutamata seisukorras ja tootesildiga), tagastame teile ka kaitselepingu tasu.

Kas kaitselepingu kehtivuse ajal saan põhihoolduseks kasutada teise juveliiri teenuseid?

Nii eluaegne garantiiplaan kui ka kaitseleping on kehtetud, kui neid muudab kolmas osapool. Palun ärge laske oma toodet mujal hooldada.

Teenuste kirjeldus

  • Tootja vead: Toote originaaldisaini vead ja defektid, mis tulenevad sulami- või tootmisvigadest, loetakse tootjapoolseteks defektideks.

  • Sõrmuse suuruse muutmine: Pakume ühekordset tasuta suuruse muutmist ainult esimese 60 päeva jooksul pärast teie tellimuse kohaletoimetamist. Pärast seda perioodi ei saa me enam sõrmuse suuruse määramise teenust pakkuda. Laiendatud kaitseleping võimaldab teil sõrmuse suuruse muutmiseks tagastada isegi 60 päeva pärast.

  • Roodiumiga katmine, poleerimine ja viimistlemine: Regulaarsel kasutamisel kaotab teie ehete pind oma läike; teie sõrmuse viimistlus või roodiumplaat (kui see on olemas) võib aja jooksul kaduda. Teie ehted poleeritakse ja/või nende viimistlus või roodiumkatte taastatakse tasuta. See teenus on hõlmatud meie kaitselepinguga.

  • Tumeduse ja paatina eemaldamine: Olenemata sellest, mis sulamist teie ehted on, võivad need tuhmuda või võtta paatina, olenevalt sellest, kuidas neid on kasutatud. See teenus hõlmab igasuguse mustuse, tuhmumise, paatina või oksüdatsiooni eemaldamist.

  • Katki läinud ehete parandamine (ilma puuduvate osadeta): Teie ehted võivad löögi, väärkasutuse või õnnetuste tõttu katki minna. See teenus katab katkiste osade parandamise seni, kuni ei puudu ehte osad ja sellel olevad vääriskivid (kui need on saadaval) ning on endiselt terved.

  • Teemantide, vääriskivide ja pärlite hooldus: Teie teemant kestab igavesti, kuid selle sädeme säilitamiseks on vaja erilist hoolt. Ka kalliskivid ja pärlid on väga õrnad ning neid tuleb puhastada, et need säilitaksid oma loomuliku ilu kaua. Teemantide, vääriskivide ja pärlite hooldusteenus hõlmab teie ehetel olevate kivide ja pärlite puhastamist.

  • Kivide kinnitamine (harudeta seadistused): Kivid, millel pole haru, võivad aja jooksul lahti tulla ja see võib põhjustada nende mahakukkumist. Kivid, millel pole haru, on kinnitatud, et hoida neid paigal.

  • Haru pingutamine: Teie ehete harud võivad riiete külge kinni jääda ja kõverduda või aja jooksul lahti tulla, mille tagajärjel võib kivi välja kukkuda. Selle teenusega pingutatakse teie ehete harusid.

  • Kahjustatud seadete parandamine: Kahjustatud sõrmusepea või teie ehete seade parandatakse.

  • Ümberkujundamine: Teie sõrmus võib hakata oma kuju kaotama igapäevasest kasutamisest tingitud kõverduste ja mõlkide tõttu. See teenus hõlmab kõverate ehete ümberkujundamist.

  • Kettide, klambrite, kõrvarõngaste, mansetinööpide tagaosade remont: Ehetel olevad ketid võivad kuhugi kinni jääda ja plõksuda, käevõru või keti kinnitused võivad sagedase kasutamise tagajärjel kahjustuda. Kõrvarõngaste ja mansetinööpide tagaküljed võivad tavapärase kulumise tagajärjel lahti tulla või kahjustuda. See teenus katab sellistest vahejuhtumitest tulenevate kahjude parandamise.

  • Kahjustatud või puuduvate kivide asendamine kuni 2,5 mm/tk: Kõik kahjustatud või puuduvad vääriskivid kuni 2,5 mm asendatakse tasuta. Planeeringu käigus väljavahetatavate kivide koguarv ei tohi ületada ehtel kasutatud kivide arvu.

  • Kahjustatud või puuduvate pärlite asendamine: Kahjustatud või puuduvad pärlid asendatakse tasuta. Lepingu kohaselt, asendatud pärlite koguarv ei tohi ületada ehetel kasutatud pärlite arvu.

  • Kahjustatud emaili, oonüksi, keraamika, naha, puidu või süsiniku osade parandamine: Teie ehete emaili, oonüksi, keraamika, naha, puidu või süsiniku osad võivad tavapärase kulumise, väärkasutuse või õnnetuste tagajärjel kahjustada saada. Remondime ja/või taastame neid osi laiendatud kaitselepingutee alusel.

  • Kahjustatud või puuduva keskkivi asendamine: Igat tüüpi või suurusega keskkivi asendatakse tasuta. See teenus on piiratud ainult ühe korraga kaitseperioodi jooksul ja see on hõlmatud ainult laiendatud+ kaitselepinguga.

  • Katkiste ehete reprodutseerimine (ilma puuduvate osadeta): Teie ehted võivad löögi, väärkasutuse või õnnetuste tõttu puruneda. Kui katkiste osade parandamine ei ole võimalik, reprodutseeritakse teie ehteid seni, kuni neis pole puuduvaid osi ja kivid (olemasolul) on terved. See teenus on piiratud ainult ühe korraga kaitseperioodi jooksul ja see on hõlmatud ainult laiendatud+ kaitselepinguga.

  • Tasuta graveerimine pärast kohaletoimetamist: Graveerimine on tellimuse esitamise ajal tasuta teenus; hiljem me seda teenust siiski ei paku. Ühekordne tasuta graveerimine pärast tarnimist on hõlmatud laiendatud+ kaitselepinguga.

  • Rahaline tagasimakse pärast 60-päevast kohaletoimetamist: Teile antakse teie ehete 60-päevane tagastuspoliitika. Kaitseplaanid ei anna õigust kaupa tagastada, et raha tagasi saada pärast 60-päevast tagastusperioodi.

  • Poekrediit pärast 60-päevast kohaletoimetamist: Teile kehtib 60-päevane ehete tagastuspoliitika ja poekrediit on üks meie tagasimaksevõimalustest. Kaitselepingud ei anna õigust kaupa tagastada poekediteerimiseks pärast 60-päevast tagastusperioodi.

  • Kaotsiminek või vargus: Teie ehted on kindlustatud mis tahes kahju või kaotsimineku vastu, mis tekivad teie tellimuse saatmisel meie rajatistest teie aadressile; kaitseplaanid ei kata aga pärast tarnimist kaotsimineku või varguse juhtumeid. Kui soovite seda teenust saada, võite pöörduda kindlustusseltsi poole.

TINGIMUSED

  • Kaitselepingud kehtivad valitud aja jooksul pärast toote tarnimist.

  • Kaitselepinguid ei saa teistele inimestele, teistele tellimustele ega toodetele üle anda.

  • Kaitselepingu tasu ei saa kasutada muude teenuste jaoks.

  • Kaitselepingu tasu ei saa muuta sularahaks ega poekrediidiks.

  • Tasuta sõrmuse suuruse muutmine on kaitseperioodi jooksul saadaval ainult üks kord aastas.

  • Tasuta keskmise kivi vahetus on piiratud vaid ühe korraga valitud kaitselepingu perioodi jooksul.

  • Kivide asendused kuni 2,5 mm on piiratud ehtel olevate kivide koguarvuga (2,5 mm/tk). Planeeringu käigus väljavahetatavate kivide arv ei tohi ületada ehtel kasutatud kivide koguarvu.

  • Kaitselepingute kohased teenused hõlmavad ainult tellimuses algselt valitud tooteomaduste parandamist või taastamist ja need ei hõlma nende muutmist muude tootevalikute vastu, nagu erinevat tüüpi kivi, metall, metalli värv, laius, paksus või sõrmuse pind

  • Puuduvate ehete osade asendamist kaitselapingud ei hõlma. Tasuta remonditeenuste kasutamiseks tuleb kõik purunenud osad koos tootega tagastada.

  • Kaitselepingud ei kata kaotust ega vargust.

  • Remondiprotsess võib kaitselepingutega hõlmatud toimingute tegemiseks võtta umbes 25 tööpäeva.

  • Kaitselepingud kehtivad ainult ostmise hetkel ja neid ei saa eraldi osta.

  • Kaitselepingud on kehtetud, kui toodet on hooldanud, parandanud või muutnud kolmas osapool.