
Teil
on 60 päeva jooksul peale kättesaamist tagastamisõigus
Lemmikutes pole võrdlemiseks tooteid.
Teil
on 60 päeva jooksul peale kättesaamist tagastamisõigus
E-poe GLAMIRA.ee kasutustingimused
(a) Müüja tegeleb ehete ja aksessuaaridega, mida pakutakse veebipoesüsteemi GLAMIRA.ee kaudu. Üldised tingimused kehtivad kõikidele toodetele ja teenustele, mis on kliendile müüja poolt omandatud, välja arvatud siis, kui käesolevates tingimustes on vastupidist mainitud.
(b) Nende tingimuste kohaselt on klient eraisik, kes astub müüjaga tehingusse üksnes isikliku kasu eesmärgil ning mitte ühegi teise ärilise või vabakutselise tegevuse jaoks, millega klient muidu võib seotud olla. Nende tingimuste kohaselt on lepingupool iga eraisik, juriidiline isik või juriidilise isiku partner, kes astub tehingusse oma äritegevuse või vabakutselise tegevuse käigus.
(c) Kõik kõrvalkalded, vastuolud või täiendused järgnevatele tingimustele põhjustavad lepingu mittekehtivuse, kui ostja ja müüja vahel ei ole eelnevat kokkulepet.
(d) Müüjal on õigus neid Tingimusi igal ajal muuta. Muudetud Tingimused asendavad kõik varasemad Tingimuste versioonid.
(e) Selle lehekülje kasutamisega (sealhulgas ligipääsemine, brausimine ja lehel registreerumine) kinnitate, et nõustute täielikult nende Tingimustega ning veebilehe kasutusega jätkate nende Tingimuste rakendamist.
(a) Müüja pakkumine võib Müüja äranägemise järgi muutuda igal ajal ilma varasema teadaandmise hoiatuseta. Kuigi Glamira annab endast kõik, et Glamira toodete fotod veebilehel kujutleksid toodete värvi, disaini ja stiili võimalikult täpselt, võivad esineda variatsioonid võttes arvesse arvutiekraanide värviedastuse erinevusi ja muid tehnilisi piiranguid. Seetõttu ei vastuta Glamira toodete graafilise edastuse ebatäpsuste või vigade eest. Kui teil on toodete kohta küsimusi, võite meie klienditeenindusega võtta ühendust e-kirja teel klienditeenindus@glamira.ee
(b) Tellimuse kinnitamisega aktsepteerib ostja neid Tingimusi tervikuna. Kõiki tellimusi saab teha veebis Glamira veebilehe kaudu. Tehingu tegemisega jõustub toodete ostulepingu sõlmimine. Vajutades Glamira veebilehel tellimusprotsessi käigus linki “Saada tellimus” esitab klient siduva tellimuse kõikidele ostukorvis olevatele toodetele. Tellimust ei saa muuta ega tühistada, välja arvatud Tingimustes selgesõnaliselt väljendatud juhtudel.
(c) Klienti teavitatakse e-kirja teel kohe, kui esitatud tellimus on kätte saadud. Palun pange tähele: esimeses kirjas olev kviitung ei tähenda, et leping on sõlmitud. Leping sõlmitakse siis, kui saadetakse tellimust kinnitav kiri või kui tooted saadetakse välja.
(d) Tellitud toodete saatmine müüja poolt on samuti tellimuse kinnitus. Müüjal on õigus tellimusi tagasi lükata ilma igasuguse põhjenduseta.
(e) Lepingu rikkumiseks ei loeta olukorda, kui müüjale tootja poolt tarnimata/kõlbmatud tooteid ei saadeta ostjale või saadetakse ainult osa tellimusest.
See kehtib ainult siis, kui müüjal on kindel leping ja toimunud tehing tootja/allhankijaga, kuid allhankija ei varusta müüjat toodetega. Müüja teeb kõik endast võimaliku, et tooted saada. Kui tooteid ei ole võimalik saada, tagastab Glamira koheselt kogu summa, mis ostja on selleks hetkeks toodete eest tasunud. Kui tooted ei ole saadaval või on saadaval ainult osaliselt, teavitatakse sellest klienti koheselt.
(f) Kui leping on sõlmitud – ja tooted on tellitud elektrooniliselt – saadetakse lepingu sisu ning tingimused kliendile e-posti teel. Veebilehel salvestatud info on Glamira ja klientide vaheliste tehingute tõestuseks. Kui Glamira ja kliendi vahel tekib veebilehel tehtud tehingu üle vaidlus, arvestatakse veebilehel salvestatud infot ümberlükkamatuks tehingu sisu tõestuseks.
(a) Klientidele: Müüja säilitab omandiõiguse tellitud toodetele seni, kuni müüja pole saanud kliendi makset kogu hinna väärtuses.
Lepingupartneritele: Müüja säilitab omandiõiguse toodetele, kuni kõik käivast ärisuhtest tulenevad nõuded on lahendatud/tasutud.
(b) Kliendipoolse lepingurikkumise korral (tingitud eelkõige asjaoludest nagu probleemid maksega, krediidivõimekuse info võltsimine või maksejõuetusmenetluse algatamine/toimumine) on müüjal õigus lepingust taganeda ning nõuda toodete tagastamist, kui klient ei ole tasunud – või on tasunud ainult osa – toote maksumusest.
(c) Lepingupartneril on õigus saadud tooteid edasi müüja vastava äritegevuse kaudu, kuid esmalt tuleb täita kõik võlgnevused müüjale; summa on lõplik arve kogusumma, kuhu on arvestatud kõik edasimüügikulud. Müüja aktsepteerib ülekande. Peale selle toimingu sooritamist loetakse nõue tasutuks. Müüjal on õigus nõuet sisse nõuda, kui lepingupartner ei tegele oma võlgnevusega või viivitab maksega.
(d) Kliendi soovi korral on müüja kohustatud vabastama tagatise sellisel määral, et selle väärtus ületaks rohkem kui 10% tasumata arve väärtusest. Müüjal on õigus valida milline tagatis vabastatakse.
(a) Hinnad võivad muutuda. Hinnakalkulatsioon põhineb hinnakirjal ja konkreetsel päeval kehtivatel tarne- või teenusesoodustusel ning käibemaksumääral.
(b) Pikamaalepingud: rakenduvad tarne lisakulud nagu määratud tarnekulude ülevaates (vaata nende tingimuste sektsiooni 6 – saatmine). See summa lisandub kogu arvele.
(c) Kliendil on õigus tasaarvestusele ainult siis, kui on õiguslikult määratud kehtiv vastunõue ning müüja ei eita selle olemasolu. Kliendil on õigus täitmisest keelduda ainult siis, kui vastunõue on tekkinud samast lepingulisest suhtest.
(d) Juhul kui süsteemi-, trüki- või muu vea tõttu on esitletud väärat hinda või ebakorrektset tooteinfot on GLAMIRA-l õigus tühistada vigase info baasil tehtud tellimus, ilma igasuguse kohustuseta kliendi ees, isegi kui tellimus on kinnitatud või on saadetud tarneteade.
(a) Klient saab teha makseid kõikide peamiste krediitkaartidega, sealhulgas Visa, Mastercard ja American Express. PayPal ja ettemaksed on samuti aktsepteeritud. Müüjal on õigus välistada teatud makseviise.
(b) Krediitkaardi ja PayPal’i maksed toimuvad eurodes.
(c) PayPali maksetega seoses: kliendid peaksid registreeruma paypal.ee-sse. PayPali kasutades on klient nõustunud PayPali tingimustega, kui pole ühtegi teist kokkulepet või kui tootekirjelduses pole vastupidiselt märgitud. Tooted tarnitakse kohe, kui müüja PayPali kontole on laekunud toote kogumaksumuse summa.
(d) Saatmiskulud on müüja tarnekulude koondsumma. Rohkem infot leiad Saatmiskulude sektsioonist.
(a) Kui pole vastupidiselt märgitud, on hinna hulka arvestatud KM ning välistatud saatmiskulud. Saatmine on tasuta. Palun pange tähele, et arvesse tuleb võtta rahvusvahelisi tollimakse, mistõttu võib saatmiskulu muutuda. Tagastatud toodete puhul on müüjal õigus kliendilt nõuda tasu 20€ saatmise eest kui tagastus ei vasta Tagastuspoliitika nõuetele.
(b) Toote kättesaamatuse korral teeb Glamira endast kõik oleneva, et toode võimalikult kiiresti saada ning teavitab sellest klienti viivitamatult, andes infot eeldatava tarneajaga. Tarne kiirendamiseks on sellised tooted märgitud foorisüsteemiga. Kui toote tarneaeg on märgitud rohelisega, tähendab see, et see on kohe olemas või seda saab valmistada lühikese ooteajaga.
(c) Müüjal on õigus vastavas olukorras saata kliendile tooted eraldi osadena. Sellistel puhkudel võetakse alati hoolikalt arvesse kliendi parimad huvid ning kliendile ei teki lisakulusid.
(a) Kliendile: Klient peab kontrollima talle tarnitud tooteid kohe peale nende kättesaamist ning tegema kindlaks nende vastavuse tellimusele. Kui tootega on probleem ei tohi klient saadetist vastu võtta ning peab kirjeldama defekte (nähtav saadetisega manipuleerimine, kahjustatud toode, kadunud toode, toote erinemine tellimusest) kirjalikult kullerile. Juhusliku kaotuse või kahjustuse korral kandub risk üle kliendile alates hetkest, kui toode on üle antud.
(b) Lepingupartneritele: Juhusliku kadumise või kahjustuse risk läheb üle lepingupartnerile saadetise üleandmise hetkel või tähtajatehingu korral tarnimise eest vastutavale poolele.
Tarnitud saadetise vastuvõtmise keeldumist kliendi või lepingupartneri poolt loetakse kõigest hoolimata üleandmiseks.
(c) Peale tellimuse esitamist saadetud kinnitavas e-kirjas märgitud hinna sisse ei ole arvestatud võimalikke lisanduvaid tollimakse teie riiki tarnimisel. Tellimuse esitamisega kinnitab klient tingimusteta nõustumist asjaoluga, et ta vastutab igasuguste lisanduvate kulude katmise eest.
(a) Tühistamispoliitika
(i)Kui müüja ei saa tarnida tooteid eelnevalt määratud kuupäevaks, teavitab ta klienti õigeaegselt. Müüja äriprotsesside häirete korral, mis ei kuulu tema vastutusele või allhankijate tegevuse häirete korral pikendatakse tarneaega vastavalt häire pikkusele. Kliendil on õigus lepingust taganeda põhjendusteta, saates tooted tagasi ning täites Toodete tagastusvormi 60 päeva jooksul peale toodete saamist, vastavalt Tagastuspoliitika tingimustele. Selle tingimuse erandiks on tooted, mis on valmistatud kliendi täpsustustele vastavalt või mis on loodud vastavalt kliendi erisoovidele.
(ii)Taganemissoov algab peale müüjalt kviitungi saamist (juhul, kui üksikut tellimust täidetakse eraldi osadena, algab taganemisperiood peale esimese osa tarnimist) ning mitte enne, kui müüja pole täitnud oma juriidilisi kohustusi. Taganemise kiireks toimumiseks tuleks saata oma soov ja tooted võimalikult kiiresti etteantud aja jooksul.
Taganemissoov tuleks saata:
GLAMIRA.ee
GLMR EOOD
Blvd. Andrei Lyapchev №1A
1756, Sofia, Bulgaaria
Phone: 372 800 2062
E-post: klienditeenindus@glamira.ee
(i) Eduka taganemise läbiviimiseks tuleb tagastada kahe poole vahelise tehingu käigus omandatud summa või tooted ning kõiksugused muud kasud ja huvid, mis olid omandatud. Kui klient ei saa tooteid tagastada, saab tagastada vaid osa tootest või tagastab tooted kahjustatud seisundis on kliendil kohustus kompenseerida müüjale toodete täielik asendamine, juhul, kui ostetud tooteid ei kasutatud heaperemehelikult või kasutati ebasobivalt isikliku kasu saamise eesmärgil. Toodetelt, mida on kasutatud eesmärgikohaselt, ei nõuta kompensatsiooni.
(ii) Klient katab toodete tagastamise kulud. Müüja ei saa võtta vastu tagastatavat saadetist, kui pakendil ei ole marke/märgistust.
Müüja peab töötlema tagastust 2-4 tööpäeva jooksul peale toote kättesaamist. Müüja korraldab saatmise toodetele, mida ei ole olnud võimalik saata.
Müüja peab tagastama makse 30 päeva jooksul peale taganemiskokkuleppe saatmist või 30 päeva jooksul peale tagastatud toodete kättesaamist. Müüja peab kindlaks tegema kas tooted on tagastamise hetkel algses seisundis. Müüja ei vastuta toodete eest, mis on tagastuse käigus kadunud, seetõttu kannab klient ise tarneriske.
(iii) Tagastusõigus ei kehti järgnevatele toodetele:
Tooted, mis on valmistatud vastavalt kliendi erisoovidele ja –nõudmistele ei kuulu tagasisaatmisele.
(a) Kui kliendi puhul on tegemist eraisikuga, kes tellib tooted ilma igasuguse ärilise eesmärgiga, on tegemist tarbijaga ning tal on õigus toodete tagastamisele.
Vastavalt sektsiooni 8 tingimustele lepingust taganemise osas on kliendil kohustus tagastada tooted originaalseisundis ning –pakendiga.
(b)Taganemine on kliendile tasuta ainult siis, kui tooted pole graveeritud või ei sisalda muid kohandusi ja eritingimusi. Vastasel korral nõustub klient, et müüja nõuab tagastusel 30% tellimuse väärtusest.
(a) Tooted võivad erineda mõistlikuse piires internetis nähtust ning klient võib kontrollida toote infot enne tellimuse kinnitamist (vaata Sektsiooni 2 nendes Tingimustes).
(b) Müüja saab esialgu valida garantiid pakkudes toote tagastuse ja parandamise vahel. Müüjal on õigus keelduda valitud garantiiversiooni pakkumisest, kui seda on võimalik teostada ainult ebamõistlikult kõrgete kuludega või kui teine garantiiversioon ei põhjusta kliendile olulisi kahjusid.
Lepingupartnerite korral valib müüja asenduse või heastamise vahel vastavalt meie garantiile toodete puudulikkuse kohta.
(c) Kui edasine täitmine ebaõnnestub võib klient nõuda kas tasu vähendamist või lepingu tühistamist (taganemine). Väikeste defektide korral ei ole kliendil õigust tühistamisele, võttes arvesse mõlema poole huve. Kõikide kahjunõuete korral on kliendil õigus toote või teenuse täitmise asemel nõuda raisatud kulude hüvitamist mõistlikkuse põhimõttel. Kui klient esitab kahjunõude, kehtivad sektsioonis 11 toodud tingimused.
(d) Kliendi õigused defektide korral tähendavad, et klient peab korralikult täitma toote ülevaatamise ja defektidest teavitamise kohustust. Lepingupartnerid peavad samuti teavitama võimalikult kiiresti kahe nädala jooksul defektidest. Selle kohustuse mittetäitmisel kaotab garantii kehtivuse. Enne mainitud tähtaega saadetud teade defektsete toodete kohta on piisav ning seda võetakse arvesse kui kehtivat nõuet. Lepingupartner vastutab õigeaegselt saadetud põhjaliku teavituse eest ning peab märkima nii defekti detailid kui ka defektide esinemise kuupäeva.
(e) Kui ostja on lepingupartner, on tootja müügikirjeldus tootel ainus kriteerium toote kvaliteedile vastavuse kontrollimiseks. Ükski teine avalik dokumentatsioon või tootja reklaam ei lähe arvesse, kui seaduslikult siduv tootekirjeldus.
(f) Garantii kliendile kehtib 2 aastat peale toodete tarnimist. Kahe aastane garantii ei kehti kui klient on toodetega olnud meelega hooletu.. See piirang ei kehti, kui tekkinud on füüsilised vigastused või muud tervisekahjustused.
(g) Müüja ei tee ühtegi juriidilist siduvat garantiilepet kliendiga kui pole just vastupidiselt väljendatud. Tootjapoolne garantii jääb kehtima.
(a) Väikeste kohustustest kõrvalekaldumiste korral on müüja ja allhankijate vastutus piiratud prognoositava ja toote tüübist tuleneva tüüpilise keskmise kahju määral. See kehtib ka müüja seaduslike esindajate ja agentide korral. Müüja ei vastuta teiste lepinguliste kohustuste tavaliste hooletusrikkumiste eest. Müüja vastutab kliendi lepingulisest õiguslikust seisundist üleastumise eest. Lepingulised õiguslikud seisundid on lepingu poolt kohustuslikult tagatud allakirjutanu eesmärkide täitmiseks. Müüja vastutab selliste kohustuste rikkumise eest, mis takistavad lepingu täitmist.
Palun loe meie Privaatsuspoliitika allpool kokkuvõetud täisteksti hoolikalt enne selle veebilehe kasutamist. Meie lehele või meie lehe kaudu informatsiooni esitades nõustute sellega, et teie andmeid kogutakse, töödeldakse ja salvestatakse vastavalt Privaatsuspoliitikas kirjeldatule.
GLAMIRA töötleb teie isikuandmeid vastavalt (EL) 2016/679 - Isikuandmete kaitse üldmäärusele (GDPR), EL-U.S. Privacy Shield raamistikule ning kehtivatele riigisisestele andmekaitseseadustele.
GLAMIRA poolt töödeldavate isikuandmete kategooriad
Andmetöötluse seaduslikkus
Me töötleme teie isikuandmeid järgnevatel eesmärkidel:
Ajaperiood, mille vältel teie isikuandmeid säilitatakse:
GLAMIRA säilitab isikuandmeid, mille olete esitanud meie lehel konto registreerides seni, kuni teie konto on aktiivne.
GLAMIRA säilitab teie isikuandmeid toodete tootmise ja tarne ajal ning ka aja vältel, mida on täpsustatud Tagastustingimustes eesmärgiga hallata võimalikke tagastusi ja tootegarantiisid, kuid mitte kauem, kui 2 aastat või kauem kui garantiiperiood.
Kui vajame teie isiku tuvastamiseks lisaandmeid, säilitame neid andmeid seni kuni möödub seaduse poolt nõutud aeg selliste andmete säilitamiseks.
Kui isikuandmeid kogutakse teatud kampaaniate, loosimiste või muude pakkumiste eesmärgil, täpsustatakse andmete töötlemisaega igas olukorras ning osalistele antakse sellest teada.
Teie isikuandmete võimalikud saajad:
GLAMIRA ei edasta teie isikuandmeid kolmandatele pooltele, kui see pole nõutud seadusega või kui see pole vajalik alljärgnevalt mainitud toimingute jaoks:
GLAMIRA edastab teie nime, aadressi ja telefoninumbri kullerettevõttele, kes tarnib toodet.
Erakordsetel juhtudel võib GLAMIRA kontrollida teie isikuandmeid makseteenuste osutajatega, vältimaks rahalisi pettuseid või identiteedivarguseid.
GLAMIRA edastab vajalikud isikuandmed raamatupidamisteenuse osutajale ja maksuasutusele ning muudele ametiasutustele, kui konkreetne seadus nõuab seda.
Teie õigused andmesubjektina - teie on igal ajal järgnevad õigused:
Meie soovitused sulle seoses sinu isikuandmete kaitsmisega:
Kui keegi on teile edastanud sellise palve, võtke palun kohe ühendust GLAMIRA-ga ja andke meile sellest teada.
Kuidas kaitseme teie isikuandmeid?
GLAMIRA kinnitab, et me oleme rakendanud kõiki administratiivseid, tehnilisi ja füüsilisi meetmeid selleks, et kaitsta teie isikuandmeid juhusliku, ebaseadusliku või autoriseerimata hävimise, kaotamise, ligipääsu, jagamise või kasutuse eest.
GLAMIRA on rakendanud ettevõttesisesed eetilised reeglid isikuandmete töötlemiseks ning meie töötajad on läbinud vastava koolituse seoses isikuandmete kaitsmise põhimõtetega ning GDPR-iga seotud põhiliste kohustustega.
Hoiame oma veebilehte ja teisi süsteeme turvalisena tehniliste ja organisatsiooniliste meetmetega, mis kaitsevad teie andmeid selle eest, et autoriseerimata isikud saaksid kaotada, hävitada, ligi pääseda, muuta või levitada teie andmeid. Hoolimata regulaarsetest kontrollidest pole võimalik tagada täielikku kaitset kõikide ohtude eest.
Sinu kui meie kliendi isikuandmete töötlemise eest vastutavad järgnevad pooled:
Teie riik |
Vastutab teie isikuandmete töötlemise eest |
Veebileht ja kontakt |
Eriline asutus, mille poole pöörduda kaebuse esitamiseks |
Saksamaa |
GLAMIRA GmbH - Sontraer Straße 19, 60386, Frankfurt, Saksamaa |
Die Bundesbeauftragte für den Datenschutz und die Informationsfreiheit Husarenstraße 30 53117 Bonn |
|
|
GLMR EOOD Blvd. Andrei Lyapchev №1A, 1756, Sofia, Bulgaaria |
Isikuandmete kaitse komisjon - https://www.cpdp.bg/ |
|
Šveits |
GLAMIRA CH GMBH Frauenfelderstrasse 31 8555, Müllheim Dorf, Schweiz |
Riiklik andmekaitse- ja informatsioonikomisjon - https://www.edoeb.admin.ch |
|
Austraalia |
GLAMIRA Australia PTY Limited Level 35, Tower One Barangaroo, International Towers 100 Barangaroo Avenue Sydney, NSW 2000 Austraalia |
Austraalia informatsiooni komisjon - https://www.oaic.gov.au/ |
|
USA |
GLAMIRA INC |
Föderaalne kaubanduskomisjon (FTC) - https://ftccomplaintassistant.gov |
|
Türgi |
Glamira Internet ve Kuyumculuk San. Tic. A.S |
Isikuandmete kaitse asutus https://www.kvkk.gov.tr/ |
|
Norra |
Glamira Norge AS |
||
Suurbritannia |
GLAMIRA UK LTD 1 Fore Street Avenue London EC2Y 9DT |
(a) Müüjal on õigus muuta neid Tingimusi igal ajal andes kliendile minimaalselt 2 nädalat ette teada tingimuste kohandamisest. Eelnevaks teavituseks on muudetud Tingimuste avaldamine GLAMIRA.ee kodulehel koos kuupäevaga, millal antud muudatused jõustuvad.
(b) Kui klient ei esita 2 nädala jooksul peale muudatuste avaldamist oma vastuväiteid, loetakse muudetud tingimused aktsepteerituks. Palun pange tähele: 2-nädalasest etteteatamise ajast hoitakse rangelt kinni.
(a)Vaidlused lahendatakse vastavalt Saksamaa Liitvabariigi seadustele ja ÜRO kaubandusseadustele. Eraklientidele kehtivad need seadused ainult siis, kui kliendi asukohariigi kaitsvad seadused ei kohaldu.
(b) Ärikliendi või avalik-õigusliku asutuse korral lahendatakse vaidlused üksnes müüja asukohariigis asuvas vastavas kohtuastmes, kui ei lepita kokku teisiti. Müüjal on õigus astuda kohtuvaidlusesse lepingupoole vastu ka lepingupoole asukohariigi kohtus.