Laadin...

KKK

Kuidas mu andmeid töödeldakse? Kui turvalised on mu andmed?

Veebilehe turvalisus on meie jaoks väga oluline. Seetõttu on kõik isikuandmed rangelt konfidentsiaalsed. Su isikuandmeid kasutatakse üksnes meie lepinguliste kohustuste täitmiseks. Lisaks ei salvesta Glamira krediitkaardinumbreid oma andmebaasis. Kui tehing on lõpetatud, ei pääse mitte keegi su krediitkaardinumbrile ligi. Lisainfo jaoks loe meie Privaatsuspoliitikat.

Kas ma saan muuta oma tellimust peale tellimuse esitamist?

Jah, sa saad muuta oma tellimust ka peale selle esitamist, kuid ainult helistades meie klienditeenindusse – soovitatavalt võimalikult kiirelt.

Kas kõigil toodetel on garantii?

Kõigil Glamira bränditoodetel on tootja garantii. Muidugi on ka kõigil toodetel juriidilised tagatised.

Kuidas ma saan otsida kindlat toodet?

Sa saad otsida kindlaid tooteid kasutades lehe ülaosas olevat otsinguvälja ning trükkides sinna näiteks toote numbri.

Kui sa ei soovi otsida kindlat brändi, vaid teatud omadust või värvi, võid sa kasutada vasakus lehe servas asuvaid filtreid.

Ma unustasin oma parooli. Kuidas ma saan uue parooli?

Vajuta nupu “Logi sisse” all olevat linki “Unustasid oma parooli”, sisesta oma e-posti aadress ning sulle saadetakse uus parool.

Ma ostsin sõrmuse, aga suurus ei sobi. Mida ma teen?

Kõiki tooteid saab tagastada 60 päeva, võttes arvesse, et tagastuspoliitika nõudmised on täidetud. Sul on võimalik sõrmuse suurust tasuta muuta või saata meile sõrmused tagasi ning paluda raha tagastamist. Pea meeles, et see ei kehti graveeritud sõrmustele.

Millised maksevõimalused on olemas?

Vajuta siia , et lugeda rohkem makseviiside kohta.

Mu makse PayPali kaudu ebaõnnestus. Mida ma edasi teen?

Kui sa ei saanud PayPal’ist maksekinnitust, võta palun meie klienditeenindusega ühendust e-posti teel aadressil service@GLAMIRA.ee.Me aitame sind meeleldi.

Mul on vautšer. Kuidas ma seda kasutada saan?

Vali toode ja lisa see ostukorvi. Enne tellimuse lõpetamist saad sa makselehel vautšeri lunastada, sisestades “Kupongikoodi” väljale vautšeri koodi. Pea meeles, et sa saad lunastada vaid ühe kupongi ostu kohta.

Kas peale tellimuse esitamist kustutatakse mu krediitkaardi info?

Me ei hoia alles su krediitkaardiinfot.

Kas hinnad sisaldavad käibemaksu?

Kõik veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu.

Kui kaua võtab tellimuse töötlemine aega?

Tellimuse töötlemise aeg sõltub sellest, kuidas su detailid meie süsteemi läbivad. Krediit/deebetkaardiga tellides kontrollitakse antud informatsiooni tagamaks maksimaalse turvalisuse ja vältimaks krediitkaardipettuseid. Su pank võib paluda turvakontrolli ostu õigsuse kinnitamiseks. Kui andmed on kinnitatud, hakatakse su tellimust töötlema – kui tooted on laos olemas – või valmistama. Seejärel saadetakse su tooted nii kiiresti kui võimalik.

Kuidas ma saan tellimuse tühistada?

Tellimuse tühistamine sõltub mitmest erinevast asjaolust. Kui sa soovid tellimuse tühistada, palun saada e-kiri meie teenindusse service@GLAMIRA.ee. Sinu soovi võimalikult kiireks teostamiseks on vajalik tellimuse viitenumber. Meie klienditeenindus vastab meeleldi su küsimustele ja annab lisainfot antud teema kohta. Pea meeles, et tellimust on võimalik tühistada seni, kuni seda pole hakatud valmistama.

Kas ma pean tellimiseks registreeruma?

Meie veebipoes tellimiseks võid kasutada kliendikontot või külaliskontot. Meie veebipoes kliendikonto avamisega saad boonuseid, nagu näiteks sa saad jälgida oma tellimusi, muuta oma andmeid jne.

Kas minu tellimust on võimalik toimetada teise riiki?

Iga GLAMIRA pood on riigispetsiifiline ning teise riiki tellimuse toimetamine pole võimalik.

Millised saatmisvõimalused on olemas?

Vajuta siia, et lugeda rohkem saatmise kohta.

Kui kaua mu toode saabub?

Saatmisaeg on märgitud iga toote info juures. Kui sa oled saanud e-posti teel saatmiskinnituse koos jälgimiskoodiga, saad sa paki umbes 5-7 tööpäeva jooksul. Pea meeles, et me ei saa enne makse saamist su tellimust töödelda. Lisainfo jaoks palun loe lähemalt makseviiside kohta.

Kuidas ma saan jälgida oma paki asukohta?

Tellimuse jälgimiseks sisesta DHL’i kodulehel DHL’i pakinumber.

Ma ei saanud oma pakki kätte. Mida ma tegema pean?

Vaata DHL’i jälgimissüsteemist, kus pakk hetkel asub. Kui enama kui 4 päeva jooksul pole asukoha muudatusi, anna meile sellest teada meie teenindusse service@GLAMIRA.ee .Me võtame DHL’ga ühendust, et välja selgitada, kus su pakk asub ning kas see on saatmise käigus kaotsi läinud. Kui sa ei saanud e-kirjaga DHL’i jälgimiskoodi, palun võta meie klienditeenindusega ühendust esimesel võimalusel.

Millised on saatmiskulud?

Loe lähemalt saatmiskulude kohta vajutades siia

Kuidas ma registreerin GLAMIRA.ee lehele?

Vajuta lehe ülaservas “Logi sisse” nupule. Sind juhatatakse automaatselt registreerimislehele, kus sa saad sisestada nõutud andmed. Seejärel saadetakse sulle kinnitav e-kiri. Nüüd saad sa logida sisse oma kliendikontole ning täiendada informatsiooni. Aadressiraamatu abil saad sisestada erinevaid tarneaadresse, kui su asukoht erineb arve saatmise aadressist. Sa saad registreerida ka tellimust tehes.

Kuidas ma muudan oma isikuandmeid?

Salvestatud andmete uuendamiseks logi sisse oma kliendikontole e-posti aadressit kasutades. Seal saad sa muuta salvestatud andmeid, vajutades menüünuppu “Muuda konto andmeid”.

Kui turvatud mu andmed on?

Me tagame, et su isikuandmed oleksid konfidentsiaalsed ning enkrüpteeritud SSL (Secure-Socket-layer) sertifikaadiga. Sinu tellimuse, isikuandmete ja pangaandmete info on enkrüpteeritud ning sellele ei saa ükski kolmas osapool ligi.

Kuidas ma saan lõpetada uudiskirja tellimise?

Sa saad modifikeerida uudiskirja soovi oma kliendikonto lehelt või uudiskirja enda kaudu, vajutades uudiskirja alguses või lõpus olevat tellimuse lõpetamise linki.

Kuidas ma saan veenduda, et ma mõõdan sõrmuse suurust õigesti?

Sõrmuse suuruse õigeks määramiseks on mitu erinevat võimalust. Lihtsaim võimalus täiuslikult sobiva sõrmuse tagamiseks on tellida meie tasuta sõrmuse suuruse määraja.

Kui sul on käepärast nihik, saad sa ka sellega mõõta oma sõrmuse suurust väga täpselt. Mõõda nihikuga mõne ideaalselt sulle sobiva sõrmuse sisediameeter. Meie sõrmuse suurustabeli abiga saad sa seejärel leida õige suuruse.

Kui sa tead oma sõrmusesuurust, kuid ei tea, kuidas seda konverteerida, uuri meie sõrmuse suurustabelit. Pea meeles, et meie sõrmusesuurused on mõõdetud ümbermõõduna.Rohkem infot leiad meie sõrmuse suuruse juhist Sõrmuse suuruse määraja.

Kuidas ma saan tellida sõrmuse suuruse määraja?

Sa saad tellida selle tasuta saates meile oma nime ja aadressiga e-kirja ringsizer@GLAMIRA.ee – teemaväljale märgi “Telli sõrmuse suuruse määraja, või täida ära vastav vorm valitud toote lehel. Kui sa vajutad “Leia oma suurus” lingile sõrmuse suuruse sektsioonis, avaneb uus lehekülg, kus sa saad täita ära vormi ning me saadame sulle koheselt sõrmuse suuruse määraja.

Mida teha, kui ma ei saa kätte oma sõrmuse suuruse määrajat?

Kui sa ei saanud kätte sulle saadetud sõrmuse suuruse määrajat 7 päeva jooksul, võta ühendust meie teenindusega. Haruharva võib juhtuda, et see läheb postis kaotsi. Kui nii on juhtunud, saadame sulle koheselt uue sõrmuse suuruse määraja.

Mida teha, kui ehted lähevad katki?

Sa võid saata toote meile, et me parandaksime su ehte ära. Enne toote tagastamist, loe palun meie Tagastuspoliitikat vajutades siia

Kuidas ma pean hoolitsema oma ehete eest?

Puhasta ehteid puhta, niiske lapi või mikrofiiber-puhastuslapiga. Kuivata hõbeehteid enne hoiustamist korralikult, vältimaks niiskusplekke. Hõbeehteid oleks sobilik puhastada konkreetselt hõbeda poleerimiseks mõeldud lapiga. Kui ehted on puhastatud, hoiusta neid ehtekarbis, iga ehe eraldatud pehme räti või taskuga. Nii ei kriimustu ehted. Samuti hoidu ehteid pikemalt kokku puutumast veega, näiteks duši all käies või ehetega ujudes. Ära jäta ehteid keemiliste ainete lähedusse, näiteks nagu kehakreemid, juukselakk, päikesekaitsekreemid või igasugused õlid. Me ei soovita ehteid jätta ka kõrge kuumuse, aurutuse vms tingimuste kätte

Mis siis, kui tellitud tooted ei ole päris sellised nagu ma lootsin?

Vajuta siia kõikehõlmava tagastusinfo jaoks.

Kui ma ostan veebist kingituse, kuid see ei sobi või ei meeldi kingituse saajale, kas ma saan selle tagastada?

Kui sa pole oma ostus kindel, saad toote tagastada 60 päeva jooksul. Vajuta siia, et lugeda rohkem tagastuste kohta.

Milliseid parandustöid ei kata garantii?

Vastavalt meie tootmistingimustele on võimalik muuta sõrmuse suurust, graveeringut ja muid parandustöid tellitud toodetele ilma lisatasudeta, peale seda, kui oleme põhjalikult su soovi töödelnud.
Lisainfo jaoks, palun külasta järgmist linki: http://www.GLAMIRA.ee/return-policy

Garantii ei kata suuruse muutmist, graveerimist ja muid parandustöid järgmistel puhkudel:

  • Suurust ei saa muuta musta ja valge roostevabast terasega toodete korral,
  • Musta ja valge roostevabast terasega toodetelt ei saa kustutada graveeringut,
  • Titaanist toodete suurust ei saa muuta,
  • Titaanist toodete graveeringut ei saa kustutada.

Sa pead tooted saatma parandusse ilma igasuguste lisanduvate toodeteta. Pea meeles, et kui tootega peaks midagi juhtuma saatmise käigus, on see sinu vastutusel. Peale parandustööde lõppu ei saadeta tagasi tooteid nagu kinkekarp. Kui sa soovid kinkekarpi, lisanduvad saatmiskulud vastavalt meie eelnevalt kooskõlastatud hinnakirjale.